Millaista mielikuvaa haluatte yrityksestänne ja toiminnastanne luoda?

Keskitytään yhdessä markkinointinne ja todellisen maailmanne kohtaamiseen. Siihen pisteeseen, jossa antamanne lupaukset punnitaan ja kuluttajan mielikuva teistä syntyy.

Kerrotaan toiminnastanne kiinnostavasti, luotettavasti –ja innostuneesti.

AI:lla tuotettu teksti antaa usein hyviä ideoita ja kuulostaa vakuuttavalta, muttei välttämättä ole te, eikä siksi välttämättä puhuttele. Mietitty tarpeisiinne räätälöity copywriting lähtee teistä, tilanteestanne ja vastaanottajan ymmärryksestä. AI:kin toimii, kunhan sille vain osaa asettaa oikeat promptit.

 

Vastaammeko asiakkaidemme odotuksiin?

Olemmeko varmasti paras me? Ja hyödynnämmekö asemamme mahdollisuudet?

 

Kuinka strategiamme näkyy ilmaisussamme?

Onko markkinointiviestintämme synkassa strategiamme ja brändimme kanssa ja kuinka se voisi paremmin ilmentää niitä? Vievätkö toimenpiteemme meitä ylipäätään oikeaan suuntaan? Ja mikä tuo suunta on?

 

Tulemmeko ymmärretyksi?

Ovatko väitteemme valideja ja ymmärretäänkö ne? Tai miten ne ymmärretään?

Liittyykö väitteisiimme ja ilmaisuumme epäselvyyksiä, väärin ymmärtämisen mahdollisuuksia, lapsellisuutta, jäykkyyttä, ylimääräisiä lupauksia tai jopa turhia riskejä? Millaisen kokonaiskuvan itsestämme annamme?

 

Missä valossa arvomme ja kulttuurimme näkyvät?

Kertoessanne toiminnastanne elämänasenne, oikein toimiminen, huolehtiminen, rehellisyys, reiluus, ihmisläheisyys, tasa-arvoisuus, ympäristö ja muu arvoihin kirjattu oikeasti merkityksellinen – tai puhdas sanahelinä – esittäytyvät. Teksteistä näkyy, kuinka ajattelette.

 

Voisimmeko lisätä kaupallista tehoamme kertomalla asioistamme toisin?

Onko sillä arvoa, että erottautuu? Onko alalla sitkeitä tapoja, joita kukaan ei ole uskaltanut haastaa? Onko nyt muutoksen aika? Olisiko asioistanne jokin muukin tapa kertoa kuin nykyinen, jo pitkään käytetty?

 

 

Mikä on vastaanottajallenne tärkeää? Entä teille?

Miten koukutat?

Miksi tulette valituksi? Miksi kilpailijanne tulee valituksi? Miksi te ette tule valituksi? (Unohda hinta.)

 

Tunnemmeko asiakkaamme?

Markkinoinnista ei opita, jos asiakkaista ei heru tietoa. Ymmärrämmekö ostajan motiivit? Puhutteleeko teksti uusia asiakkaita vai onko se suunnattu nykyisille, jo olemassa oleville asiakkaille?

 

Media ennen sisältöä?

Digi digi. Mediasta riippumatta tärkeintä on, mitä ja miten itsestänne kerrotte. Ei ole itseisarvo olla näkyvästi medioissa, jos sisältö on huttua. Määrätietoisuus ja systemaattisuus jäävät helposti digitaalisen trendikkyyden jalkoihin. Eri medioissa voi toimia hyvinkin erilainen sisältö.

 

Otsikko kysyy

Mikä asiakkaillenne on oikeasti tärkeää? Keskitytään siihen. Tässä prosessissa syntyy ymmärrys – ja näkemyksiä.

 

Aloituspalaveri veloituksetta!

Lähtökohdaksi ei tarvita enempää. Edetään projektin vaatimien tarpeiden ja toivomustesi mukaisesti.

Löydetään toisemme.

Lisää referenssejä pyydettäessä.

Ota yhteyttä