Keskitytään yhdessä markkinointinne ja todellisen maailmanne kohtaamiseen. Siihen pisteeseen, jossa antamanne lupaukset punnitaan ja kuluttajan mielikuva teistä syntyy.
Kerrotaan toiminnastanne kiinnostavasti, luotettavasti –ja innostuneesti.
AI:lla tuotettu teksti antaa usein hyviä ideoita ja kuulostaa vakuuttavalta, muttei välttämättä ole te, eikä siksi välttämättä puhuttele. Mietitty tarpeisiinne räätälöity copywriting lähtee teistä, tilanteestanne ja vastaanottajan ymmärryksestä. AI:kin toimii, kunhan sille vain osaa asettaa oikeat promptit.
Olemmeko varmasti paras me? Ja hyödynnämmekö asemamme mahdollisuudet?
Onko markkinointiviestintämme synkassa strategiamme ja brändimme kanssa ja kuinka se voisi paremmin ilmentää niitä? Vievätkö toimenpiteemme meitä ylipäätään oikeaan suuntaan? Ja mikä tuo suunta on?
Ovatko väitteemme valideja ja ymmärretäänkö ne? Tai miten ne ymmärretään?
Liittyykö väitteisiimme ja ilmaisuumme epäselvyyksiä, väärin ymmärtämisen mahdollisuuksia, lapsellisuutta, jäykkyyttä, ylimääräisiä lupauksia tai jopa turhia riskejä? Millaisen kokonaiskuvan itsestämme annamme?
Kertoessanne toiminnastanne elämänasenne, oikein toimiminen, huolehtiminen, rehellisyys, reiluus, ihmisläheisyys, tasa-arvoisuus, ympäristö ja muu arvoihin kirjattu oikeasti merkityksellinen – tai puhdas sanahelinä – esittäytyvät. Teksteistä näkyy, kuinka ajattelette.
Onko sillä arvoa, että erottautuu? Onko alalla sitkeitä tapoja, joita kukaan ei ole uskaltanut haastaa? Onko nyt muutoksen aika? Olisiko asioistanne jokin muukin tapa kertoa kuin nykyinen, jo pitkään käytetty?
Miksi tulette valituksi? Miksi kilpailijanne tulee valituksi? Miksi te ette tule valituksi? (Unohda hinta.)
Markkinoinnista ei opita, jos asiakkaista ei heru tietoa. Ymmärrämmekö ostajan motiivit? Puhutteleeko teksti uusia asiakkaita vai onko se suunnattu nykyisille, jo olemassa oleville asiakkaille?
Digi digi. Mediasta riippumatta tärkeintä on, mitä ja miten itsestänne kerrotte. Ei ole itseisarvo olla näkyvästi medioissa, jos sisältö on huttua. Määrätietoisuus ja systemaattisuus jäävät helposti digitaalisen trendikkyyden jalkoihin. Eri medioissa voi toimia hyvinkin erilainen sisältö.
Mikä asiakkaillenne on oikeasti tärkeää? Keskitytään siihen. Tässä prosessissa syntyy ymmärrys – ja näkemyksiä.
Lähtökohdaksi ei tarvita enempää. Edetään projektin vaatimien tarpeiden ja toivomustesi mukaisesti.
Löydetään toisemme.
Lisää referenssejä pyydettäessä.
Ota yhteyttä