Kerrotaan toiminnastamme kiinnostavasti, luotettavasti ja –innostuneesti!
Keskitytään yhdessä markkinoinnin ja todellisen maailman kohtaamiseen. Juuri siihen pisteeseen, jossa antamanne lupaukset punnitaan ja kuluttajan mielikuva teistä syntyy.
Olemmeko varmasti paras me? Ja hyödynnämmekö tämän asemamme mahdollisuudet?
Onko markkinointiviestintämme synkassa strategiamme ja brändimme kanssa ja kuinka se voisi niitä paremmin ilmentää? Teemmekö toimenpiteitä, jotka vievät meitä oikeaan suuntaan?
Ovatko väitteemme valideja ja ymmärretäänkö ne toivomallamme tavalla? Miten meidät ymmärretään?
Liittyykö väitteisiimme ja ilmaisuumme epäselvyyksiä, väärin ymmärtämisen mahdollisuuksia, lapsellisuutta, jäykkyyttä, ylimääräisiä lupauksia tai jopa turhia riskejä? Millaisen kokonaiskuvan itsestämme annamme?
Kertoessanne toiminnastanne elämänasenne, oikein toimiminen, huolehtiminen, ihmisläheisyys, tasa-arvoisuus, ympäristö ja muu arvoihin kirjattu oikeasti merkityksellinen – tai puhdas sanahelinä – esittäytyvät. Teksteistä näkyy, kuinka ajattelette.
Onko sillä arvoa, että erottautuu? Onko alalla sitkeitä tapoja, joita kukaan ei ole uskaltanut haastaa? Onko nyt muutoksen aika? Olisiko asioistanne jokin muukin tapa kertoa kuin nykyinen, jo pitkään käytetty ja hyväksi koettu?
Miksi tulette valituksi? Miksi kilpailija tulee valituksi? Miksi te ette tule valituksi? (Unohda hinta.)
Markkinoinnista ei opita, jos asiakkaista ei heru tietoa. Ymmärretäänkö ostajan motiivit? Puhutteleeko teksti uusia asiakkaita vai onko se suunnattu nykyisille, jo olemassa oleville asiakkaille?
Digi digi. Mediasta riippumatta tärkeintä on, mitä itsestänne kerrotte. Ei ole itseisarvo olla näkyvästi medioissa, jos sisältö on huttua. Määrätietoisuus ja systemaattisuus jäävät helposti digitaalisuuden trendikkyyksien jalkoihin (niitä väheksymättä), jolloin asioihin ei keskitytä oikeilla painoarvoilla. Eri medioissa voi toimia hyvinkin erilainen sisältö.
Mikä asiakkaillenne on oikeasti tärkeää? Keskitytään siihen. Tässä prosessissa syntyy ymmärrys – ja näkemyksiä.
Lähtökohdaksi ei tarvita enempää. Edetään projektin vaatimien tarpeiden ja toivomustesi mukaisesti.
Löydetään toisemme.
Lisää referenssejä pyydettäessä.
Ota yhteyttä