Osaammeko nähdä itsemme
asiakkaamme silmin?

Joskus voisi olla paikallaan sparrata ”oman asiakkaansa” kanssa. Jospa hän kertoisi, mikä meillä on täällä pielessä ja mitkä ajatukset turhia ja häntä palvelemattomia. Mikä meissä ärsyttää, miten hän asiat kokee – ja miten hän maksaisi palvelustamme enemmän.

Osaammeko esittää itsellemme juuri ne kiperimmät, ajatteluamme ja liiketoimintaamme haastavat kysymykset? Tulevatko ne käsitellyiksi riittävässä laajuudessa? Onko kuvamme itsestämme joiltakin osin harhainen tai toiveajattelua – ja toimenpiteemme sen myötä?

Ja kummassa ongelmaa on enemmän: siinä, miten toiminnastamme kerromme vai itse toiminnassamme?

Toimisimmeko samoin, jos edustettuna olisi ulkopuolinen näkemys – toimintamme yksityiskohdista sokeutumaton kohderyhmämme edustaja?

 

Aloituspalaveri veloituksetta!

Lähtökohdaksi ei tarvita enempää. Etenemme projektin vaatimien tarpeiden ja toivomustenne mukaisesti.

Löydetään toisemme.

Lisää referenssejä pyydettäessä.

Ota yhteyttä