Joskus voisi olla paikallaan sparrata ”oman asiakkaansa” kanssa. Jospa hän kertoisi, mikä meillä on täällä pielessä ja mitkä ajatukset turhia ja häntä palvelemattomia. Mikä meissä ärsyttää, miten hän asiat kokee – ja miten hän maksaisi palvelustamme enemmän.
Osaammeko esittää itsellemme juuri ne kiperimmät, ajatteluamme ja liiketoimintaamme haastavat kysymykset? Tulevatko ne käsitellyiksi riittävässä laajuudessa? Onko kuvamme itsestämme joiltakin osin harhainen tai toiveajattelua – ja toimenpiteemme sen myötä?
Ja kummassa ongelmaa on enemmän: siinä, miten toiminnastamme kerromme vai itse toiminnassamme?
Toimisimmeko samoin, jos edustettuna olisi ulkopuolinen näkemys – toimintamme yksityiskohdista sokeutumaton kohderyhmämme edustaja?
Lähtökohdaksi ei tarvita enempää. Edetään projektin vaatimien tarpeiden ja toivomustesi mukaisesti.
Löydetään toisemme.
Lisää referenssejä pyydettäessä.
Ota yhteyttä