Tekstiä, joka saa toimimaan

Ajatuksia tekstin tekemisestä ja luonteesta työn lähtökohdaksi:

1

Mielenkiinto on ykkönen

Tekstin pitää koukuttaa ja tarjota tarttumapintaa. Tarrata kiinni takiaisena eikä päästää irti ennen kuin se on toimittanut sanomansa ymmärrettävästi perille.

2

Puhummeko tässä me?

Yrityksen tai brändin puhetavan pitää sopia sen olemukseen. Millaisia siis olemme ja miten eroamme kilpailijoistamme? Aitous toimii.

3

Kenelle tässä puhutaan?

Komiteamietintö on yleensä hieno katsaus, miten asiat kerrotaan sisäsiististi. Kaupallisesti toimivaa se on hyvin harvoin.

4

Puhummeko oikeista asioista?

Kerrommeko vastaanottajalle oleellisen hänen tarpeisiinsa? Oikeassa järjestyksessä ja oikealla tarkkuudella? Mikä on vastaanottajan tietotaso – tarjoammeko uutta informaatiota? 

5

Mikä pitää meidät tuoreena?

Vain asioista, joista on innostunut, jaksaa pysyä ajankohtaisena päivästä toiseen.

6

Mentäiskö jo asiaan?

Yrityksen historian käännekohdista kertominen on ehkä kiinnostavaa lisäinfoa – mutta vain sitä.

Aloituspalaveri veloituksetta!

Lähtökohdaksi ei tarvita enempää. Etenemme projektin vaatimien tarpeiden ja toivomustenne mukaisesti.

Löydetään toisemme.

Lisää referenssejä pyydettäessä.

Ota yhteyttä